Aquesta temporada estrenem la Spartan League, una lliga interna entre tots els equips de les categories base del Club per seguir en forma desprès de la finalització de les competicions catalanes i nacionals entre els mesos de maig i juny.
A la dreta trobaràs enllaços per les pàgines de cada lliga: Pre-benjamí & Benjamí, Aleví & Infantil i Juvenil Ironman. Fes click per veure més informació sobre la composició d’equips, horaris, resultats i classificacions.
Els Play-Offs de les tres lligues es realitzaran el dia 25 de Juny (últim cap de setmana de la temporada).
Els encarregats d’entrenar, arbitrar i fer la tasca d’anotador seran els Juvenils del Club. Totes aquestes tasques estaran supervisades per entrenadors federats del Cent Patins i delegats dels equips federats durant totes les jornades.
Volem dur a terme aquesta iniciativa perquè creiem que serà beneficiós en molts aspectes pels nostres jugadors. La realització d’aquestes tasques son una bona manera de que els jugadors de la base assumeixin tasques amb responsabilitat i tinguin una experiència en primera persona de l’esforç i dedicació que suposa entrenar, arbitrar i fer d’anotador.
Els responsables de supervisar el desenvolupament de la Spartan League així com d’assegurar el bon funcionament dels equips son els següents:
7 de Maig | Lluis |
14 de Maig | Nacho |
21 de Maig | Ainhoa |
28 de Maig | Ainhoa |
4 de Juny | Albert |
11 de Juny | Xavi |
18 de Juny | Marcos |
Playoff | Marcos |