El femení del Cent Patins continua invicte després de la seva visita a Madrid

IMG-20140203-WA0004 Les rubinenques del Cent Patins estrenen les noves equipacions i s’emporten el 6 punts dels seus enfrontaments a Madrid.

El primer partit a la tarda de dissabte contra el CPL Madrid-Fenix amb un ajustat resultat de 1-3.

Joana Alfonso, Tere Horn i Ariadna Urgell es van encarregar de fer pujar el marcador.

Tot i el resultat el Rubí va tenir el partit sempre controlat sense cap tipus de neguit que fes perillar la victòria.

En el matí de diumenge s’enfrontaven a CHC Las Rozas, un encontre molt més plàcid que van resoldre amb un contundent 0-5.

Cal destacar a la nord americana Catherine Santo que amb un partit genial va aconseguir els 5 gols de les rubinenques.

En total 6 punts més que les allunyen una mica més de les seves perseguidores del Tres Cantos que no va passar de l’empat contra les barcelonines del Tsunamis.

D’aquesta manera lideren la competició amb un avantatge de 8 punts i amb unes xifres espectaculars, (12 partits jugats, 12 victòries, 88 gols a favor per 12 en contra) que les converteixen en serioses aspirants al campionat de Lliga Nacional.

Seria d’aquesta manera el primer títol que assoleix el Femení del Cent Patins, un conjunt que en els darrers anys ho ha lluitat i ha anat any rere any acostant-se a aquest somni.

Jordi Fontanals

Comentaris

comentaris

Leave a Reply