Play-off sènior masculí a Rubí
Aquest proper dissabte, 4 de juny, es celebrarà el play-off sènior masculí, a la pista Francesc Calvo de Rubí.
El Cent Patins, actual campió de Catalunya, intentarà revalidar el títol, però per fer-ho, primer haurà de guanyar el seu partit de semifinals que l’enfrontarà al RollyRoller in line i després, en cas de victòria, superar a la final al guanyador de l’altra semifinal, que disputaran el Sant Andreu i el Castellbisbal.
Lògicament, també caldrà el recolzament de tota l’afició del Cent Patins i de la gent de Rubí, indispensables perquè els nois d’en Jordi Argullós puguin guanyar el títol de lliga a casa. Es per això, que s’espera veure una grada ben plena d’aficionats donant suport a l’equip local.
Recordem que també hi haurà trofeus per al millor jugador, màxim golejador i millor porter.
La festa de l’hoquei es completarà amb el play-off escolar que s’anirà intercalant amb els partits dels sèniors. Tota la informació de la “Lliga Escolar Slide Sports 2011” la trobareu a “ESCOLES”.
El calendari de partits de la jornada serà el següent:
09:00h: 5è i 6è lloc Lliga Escolar  – Espartanets Cent Patins – Petits Tors Teresa Altet    
09:45h: Semifinal 1 Lliga Escolar   – Àligues Torre de la Llebre – Tigres Torre de la Llebre     
10:45h: Semifinal 1 Lliga Catalana Senior   HCR Cent Patins – RollyRoller in line      
12:15h: Semifinal 2 Lliga Catalana Senior   AE St. Andreu – CP Castellbisbal     
13:30h: Semifinal 2 Lliga Escolar – Lleons Montessori – Capibares Pau Casals     
15:45h: 3r i 4t lloc Lliga Escolar     
16:30h: Final Lliga Escolar     
17:30h: 3er-4rt lloc  Lliga Catalana Senior      
19:00h: Entrega Premis Lliga Escolar     
19:45h: Final Lliga Catalana Senior      
21:00h: Entrega Premis Senior
Bona sort a tots!!!




